woensdag 4 december 2013

Challenge #6 - Kadootjes

Hallo lieve blogvriendinnen,

Hier zijn we alweer met Challenge # 6 - KADOOTJES
Nu Sinterklaas weer in aantocht is en de Kerstman ook al weer in de startblokken staat, leek het ons een goed plan om eens een kaartje te zien met Kadootjes. Maak een kaart of creatie waarop kadootjes te zien zijn, of zoals van GerJanne en Ingrid, dat het kadootjes zijn.
Dit is de 1e challenge die we met ons viertjes doen. Een stuk gezelliger en jullie hebben meer voorbeelden om inspiratie uit te halen.
Dit zijn onze voorbeeldkaarten:







Monique

Ik heb een klein statement gemaakt met Sinterklaas en Zwarte Piet. Het is een hollandse traditie waar we trots op mogen zijn!

Onze sponsor voor deze Challenge is Kleurenfestijn!
Zij stelt 6 Vintage knipvellen beschikbaar.

De regeltjes zijn als volgt:

Je kunt je kaart of creatie inzenden tot en met 4 December. Op pakjesavond maak ik bekend wie er heeft gewonnen.

* Je bent volger van Knutsels en Kadootjes of je wordt het ( zou ik super vinden)
* Je mag maximaal 2 keer meedoen
* Het logo van Knutsels en kadootjes in je sidebar zetten met een link naar de challenge.

Dus allemaal aan de slag!

Lieve groetjes van GerJanne, Ingrid, Antoinette en Monique













16 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Monique,
    wat een leuke challenge en wat een mooie voorbeelden heeft het dt team gemaakt ! Ga kijken of het me lukt om mee te doen :-)
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge en ook nog eens zoveel mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeeld kaarten en een heel leuk gezicht zo'n mooi rijtje!! Het is een hele gave challenge weer en dit moet iedereen toch lukken!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt me erg leuk om hier aan mee te doen, de grijze cellen maar eens even laten kraken! Jullie voorbeelden zien er prachtig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Ik heb mijn creatie geplaatst!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo het lijkt me leuk om mee te doen maar het lukt me niet om mijn kaartje te plaatsen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke challenge en wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.Ik ga proberen mee te doen hoor...liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Monique
    Bedankt voor de tip heb mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn creatie net geplaatst
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging en wat een mooie creaties!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,

    Ik heb mijn creatie net geplaatst. Ik had mijn blogbericht ingepland staan, dus ik moest de Challenges er nog bij doen. Maar had je Challenge al op een papiertje geschreven, zodat ik het niet kon vergeten. Hihihi. Maar in ieder geval bedankt hoor!

    Nog een fijn weekend en een fijne pakjesavond.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Monique,
    IK heb ook net een kaart geplaatst vindt het een leuke uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geplaatst hoor beter laat dan nooit!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik doe voor de eerste keer mee en heb mijn creatie geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeelden.
    Heeft ook wat gepost maar linkt ne door naar een andere challenge. Dat heeft te maken met het feit dat het veel later op de leeslijst komt. Dus denk dat het vanavond wel goed doorklinkt.
    Sorry voor het ongemak. Zal het voortaan later doorklinken.
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.