woensdag 20 november 2013

Reminder Challenge Kadootjes

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer tijdens de 1e koude dag van November. Beter als al die regen....
Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje freubelen.  2 dagen lang opgesloten met 3 vriendinnen in een bungalow. En alleen maar knutselen, kletsen en lekker eten. Wat wil je nog meer?

Met de feestdagen in het vooruitzicht hebben we een heleboel leuke dingen gemaakt. Joke, mijn buurvrouw/vriendin heeft in de zomer meer dan honderd ringetjes gehaakt. Ze heeft haar man aan het werk gezet om kerstklokken te figuurzagen en in het zilverkleur te verven. Met wat leuke embellishments erbij is dit het resultaat geworden.

Klik hem maar eens aan dan word ie groter en kun je goed zien hoeveel haakwerk erin zit.

En dan nu de voorbeelden voor de reminder van de Challenge Kadootjes.



Monique




Ik hoop dat we jullie weer genoeg inspiratie hebben aangeleverd om alsnog mee te doen. Zij het voor de 1e keer of voor de 2e keer!

Ik ga nu aan mijn opgeruimde werktafel 3 beterschapskaartjes maken. Moesten allang af zijn.....

Nog een heerlijke freubelweek toegewenst en de hartelijke groetjes van 
Gerjanne, Antoinett, Ingrid en Monique.





4 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden, collega's!
    En wat klinkt dat heerlijk een weekend knutselen met vriendinnen Maar ik mag niet mopperen hoor, kom er echt wel aan toe momenteel..
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me inderdaad supergezellig zo een weekend, dat is toch puur genieten, super. En dat zijn de dingen die je gemaakt hebt ook weer Monique, ziet er top uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk je alleen maar een weekend bezig houden met je hobby, leuk hoor! Je klokje is erg mooi geworden zeg, ik ga volgende week ook hier thuis met collega's kerstklokjes pimpen, ook gezellig een dag knutselen, kletsen en eten, hi hi. Veel knutselplezier nog vandaag met je beterschapskaarten. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een prachtige klok en erg leuke voorbeeldkaarten,toch heerlijk als je zo samen kan genieten van je hobby!!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.