zondag 19 januari 2014

Challenge #8 - Mannenkaart

Goeiemiddag dames,

daar zijn we weer voor de 2e keer vandaag. Nu met de nieuwe Challenge #8 - Mannenkaart. En deze mogen jullie maken naar aanleiding van een sketch van Ingrid.
Mijn kaarten vinden jullie vanaf vandaag op www.crealoetje.blogspot.com. Dat is makkelijker om de boel gescheiden te houden. Ik hoop dat jullie me opzoeken!

Dan nu de sketch van Ingrid.....


Dit zijn de voorbeelden die wij voor jullie hebben gemaakt:





Voor mijn kaart heb ik verschillende soorten papier gebruikt. De basis is linnenkarton van Carddeco, dan krijgen we dessinpapier van CosmoCricket - Evangeline en daar waar de telefoon op staat is van The PaperLoft - Gentler Times. Het stukje Time Flees komt van Maja Design- Autumn Basics, evenals de foto van de man. Een schitterende serie is dat. De letters zijn van Graphic45.

Wat de andere dames hebben gebruikt, vinden jullie op hun blog. Ga beslist eens kijken.....echt de moeite waard hoor!

Onze sponsor voor deze maand is KLEURENFESTIJN! Een mooie webwinkel met een grote variatie aan artikelen.  Antoinette van Kleurenfestijn stelt een verrassingspakket ter waarde van € 12,50 beschikbaar.


Paar regeltjes:

Je bent volgster van het blog....
Je mag 2 keer per challenge meedoen....
Een rechtstreekse link naar de kaart op je blog....
Links bovenaan dit blog staat een logo met Ik doe mee... plaats deze in de sidebar van je eigen blog...
En je mag inleveren tot en met zaterdag 1 februari. 2 februari maken we de winnaar bekend en begint de nieuwe challenge.

Heel veel succes!
Creatieve groetjes van Ingrid, GerJanne, Antoinette en Monique






14 opmerkingen:

  1. Leuke schets en wat een mooie voorbeeldkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dames wat een leuke voorbeeldkaarten ik heb de challenge opgeschreven in mijn schrijfblokje
    en ik heb nog even tijd dus ik ga gezellig meedoen.
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere sketch! Jullie hebben geweldig leuke voorbeelden gemaakt dames. Aan inspiratie geen gebrek.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi dames. Wat hebben jullie leuke kaarten gemaakt. IK vind het een leuke schets. Wij gaan weer proberen om een kaart te maken Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie voorbeeldkaarten en allemaal zo verschillend, en #8 alweer!
    Je blog ziet er ook heel mooi uit Monique.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Monique,
    je kaart is super mooi en die van Antoinette ook. Bij Ingrid heb ik al gereageerd, die is ook gaaf!
    Ben benieuwd wat er voor mooie inzendingen komen.
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige voorbeeldkaarten, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging!! Mooie voorbeelden zijn er gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge weer mijn kaart is geplaatst.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond dat deze kaart, die ik eerlijk gezegd al had opgeruimd, niet vergeten moest worden voor de challenge. Vandaar dat ik hem toch nog maar heb geplaatst. Succes met de volende chenge weer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Omdat ik de kaart en schets gisteren erg leuk vond er nog een gemaakt, 3 jarige mannen op 14 februari, en daar ben ik nu klaar voor,. Dat is ook een fijn gevoel. Succes met de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo nog net op de valreep mijn kaartje geplaatst het is een valentijnskaart geworden
    voor mijn lieve mannetje
    Ik vond het een leuke sketch
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.