zondag 11 juni 2017

Uitslag CAS challenge van Knutsels en Kadootjes


Hallo allemaal,

vandaag is het alweer tijd voor een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Maar eerst de uitslag van de Cas challenge. We kiezen met z'n vijfen en hadden allemaal een top 3 met een andere op de eerste plek. Maar we zijn er natuurlijk weer uitgekomen. Dank jullie wel voor de prachtige kaarten die we weer mochten zien.

Dan nu de uitslag:

1e plek Karien

2e plek Anita - `a la kaart
En op een gemiddelde 3e plaats Ina en Gerrina.

Ina


Gerrina

Van harte gefeliciteerd dames met jullie top 3/4 notering. Willen jullie mij een mail sturen? De winnaar krijgt een prijs toegestuurd daarvoor ben het adres nodig en de andere dames mogen als ze het leuk vinden gastdesigner zijn. Wij vinden dat wél leuk 😉

m.eding@live.nl

Wil ik jullie verder een fijne zonnige zondag wensen en tot zo bij de nieuwe challenge!

Creatief liefs, Monique

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 4 notering!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat mijn kaart de 2de plaats heeft behaald. Wil graag gastdesigner zijn.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge nooit verwacht dat ik in
    de top zou eindigen. Ben erg blij mee.
    Wil de andere dames ook gelijk hierbij feliciteren.

    Monique ik mail je zo.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd dames. Mooie winnende CAS-kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk dat ik in de top 3/4 gekozen ben! Dank jullie wel!De 3 andere dames ook van harte gefeliciteerd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie net dat ik gewonnen heb superleuk en nooit verwacht,ik heb een mail verstuurd
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.