zondag 4 februari 2018

Winnaars Kleurenbingo

Goedemorgen allemaal!
Jullie hebben ons echt verrast met zoveel inzendingen voor de Kleurenbingo. Wat een verschillende kaarten in soms dezelfde kleuren! Heel leuk om alle creatieve uitspattingen te mogen bewonderen.
We hebben eerst een random winnaar voor jullie.

En dat is: Crealientje met deze mooie kaart in roze- wit- paarse kaart:


Van harte gefeliciteerd met de mooie prijs! Je mag de winnaarsbadge meenemen voor op je blog. Als je mailt naar Monique zorgt zij ervoor dat de prijs naar je toe komt.

En dan de top 3 gekozen door het team. 

   1. Marja (zolderuurtjes)
2. Joke (jokescreatiehoekje)
  3. Aartje (cre-aartje)

Dames, van harte gefeliciteerd met deze topnoteringen!
Marja, jij mag de top 3 en de gastdesignerbadge meenemen naar je eigen blog. Als je tenminste gastdesigner wilt zijn.
Mail dan ook naar Monique, zodat je weet wat je voor de volgende challenge mag maken als voorbeeld!
Het mailadres en de badges vind je in de zijbalk rechts.

Voor Joke en Aartje is er natuurlijk ook de top 3 badge. Neem hem mee als je wilt. Hoeft niet, maar mag wel.

Over een half uurtje zijn we terug met onze nieuwe challenge !

Creatieve groetjes,

Colien, Ingrid, Hermien, Nelly, Monique en GerJanne

8 opmerkingen:

  1. Top dames, van harte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat mijn oude mannetje in de top 3 is gekomen.
    Ook van harte gefeliciteerd voor alle andere winnaars.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik als 1 ben geëindigd, ha,ha ik had het helemaal niet gezien. Kreeg een seintje van mijn dochter. Nu heb ik meteen de kriebels in mijn buik want gastdesigner zijn.....oh......help, dat is helemaal niks voor mij maar......ik MOET van onze dochter (en ook van mezelf hoor) dus ik ga de uitdaging aan.
    Jullie zien vanzelf het resultaat wel.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames.
    Mooie top 3!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie, ik ben random winnaar!
    Bof ik even.
    Heel erg blij mee, super bedankt.
    Andere dames van harte gefeliciteerd!
    Fijne dag verder en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor de top 3 notering.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.